KANDIRILDIK 😖 Kedi Değil Komando Getirmişler PARIS @DoBiDa222

Tiere

SELAM 👋 Resmen kandırıldık bu kedi değil. Bir de hırçın kedi diyor sahipleri 😆 İçinden bildiğin komando çıktı. Adam bordo bereli 😜 Şaka bir yana gittiği veteriner kliniklerini birbirine katıyormuş!
Sen de DoBiDa'lı ol 👉 bit.ly/309d23q
INSTAGRAM'a da BUYUR 👉 bit.ly/2WTo63I
👇👇👇 UYARI 👇👇👇
Veteriner Hekimliği, Hayvanlar ve Doğa hak ettiği değeri bulana dek biz buradayız.
MOTTOMUZ BELLİ "Bilinçli İnsanlar, Sağlıklı Doğa"

Dorukgiller Veteriner Kliniği
dorukgiller.com/
KATIL ABONESİ OLMAK NEDİR?
Katıl Butonu gelirlerinin tamamı sahipsiz hayvanların mama ve barınma giderleri için harcanacaktır. Katıl abonelerine özel her hafta ve her ay hiçbir ayrıcalık sunmayacağım 😆😆😆
delevel.info/download/5rCzT74uQkArcdj7psuyZw.htmljoin

KOMMENTARE

  • Kemal Şahin
    Kemal ŞahinVor Monat

    Paris 1.5 yıldır bu kiloda bu arada abi tırnaklarını da bu kadar rahat kesebilen ilk kişilersiniz :D

  • Mustaphalanx

    Mustaphalanx

    Vor Monat

    Doruk Hater!

  • Çağan Kudal

    Çağan Kudal

    Vor Monat

    abi rahatı buysa rahat edemeyenin halini bir anlatır mısınız??? :| :D

  • Selviy Vary

    Selviy Vary

    Vor Monat

    Peki evi yabancılardan koruyor mu?😅

  • Kamran Kamranli

    Kamran Kamranli

    Vor Monat

    Cinsi nedir?

  • nur

    nur

    Vor Monat

    kemal bey evinizin adresini verir misiniz parisi kaçırmaya geleceğim 😍😍😍 çok tatlı yastık gibiiii

  • gacha:3jack
    gacha:3jackVor 8 Tage

    Tam benlik kedi 😊

  • Nuri Ak
    Nuri AkVor 8 Tage

    Aynı iş için aynı ücret almamissinizdir umarım. Böyleleri için tarife farklı olmalı:)

  • MUSTAFA
    MUSTAFAVor 8 Tage

    Kalıbımı basarım bunu babası leopar

  • ERTAN
    ERTANVor 8 Tage

    siz bide bizm azmanı görün x trex çekerler adffwwed

  • Ex_rius
    Ex_riusVor 8 Tage

    Abi çelik yelek giymeyi unuttmuşsun

  • Emre Damar
    Emre DamarVor 8 Tage

    Bu tırnaği kesen çok pasif hiç atık degil

  • Seda Yıldırım
    Seda YıldırımVor 8 Tage

    İstemsizce gülen arkadaş bekar mı acep

  • cessimitrani
    cessimitraniVor 8 Tage

    bizimkini 3 kişi tutamıyoruz tırnak kestirirken, artık saldık. aşı olurken sesi bile çıkmıyor ama tırnak ı ıh

  • Rose Chapman
    Rose ChapmanVor 8 Tage

    That is a big cat

  • abdurrahim yildiz
    abdurrahim yildizVor 9 Tage

    paris'e et verilse etle birlikte bizi de yer yada parçalar

  • gardrop fuat
    gardrop fuatVor 9 Tage

    el kadar çocuğa 3 kişi dalmak insanlığa sığarmı?

  • Sadık Avcı
    Sadık AvcıVor 9 Tage

    Bu nasıl kedi lan 😂 Yolda karşıma çıksa Hüseyin Bolt olurum.

  • Zahide Satar
    Zahide SatarVor 9 Tage

    Her zaman ki gibi harikasınız 😇🙃

  • Cihan YS
    Cihan YSVor 9 Tage

    Paris : Öteki Veterinerleri yedim , sizide Yerim leyn . Boyum Posumdan korkun

  • Rita Markova
    Rita MarkovaVor 9 Tage

    Oo 😃😄😃🐯Such a job - to fight with cats Extreme 😁🐯They can be very nervous aggressive - mini tigers. Human beings managed to domesicate only small sized wild cats. Dogs easier for contacts. Cats can revenge if offended. Even your own cat, I know

  • Marilda Morais
    Marilda MoraisVor 10 Tage

    Obrigada irmãos pelo seu trabalho que universo te abençoe fantástico maravilhoso por vc ter compaixão com esse anjos 👼 👏👏👏👍👍👋

  • Kadir Zengin
    Kadir ZenginVor 10 Tage

    Ya aslında Paris'in kendine has tavrından ayrı olarak tırnak kesmek olsun, tüy kesmek olsun bu tür işlemler kediler için stresli. Gerek yok olağanüstü bir durum olmadıkça

  • Kadir Zengin
    Kadir ZenginVor 10 Tage

    Paris'e şeytan çıkarma lazım :D

  • İkra Nisa Öztürk
    İkra Nisa ÖztürkVor 10 Tage

    İnsan gibi ses çıkarıyor yemin ederim 😂😂😂

  • Kaya in China
    Kaya in ChinaVor 10 Tage

    Yol arkadaşı olarak kedi istiyordum. Şuanda vazgeçtim. 😆

  • Erdoğan Yılmazçetin
    Erdoğan YılmazçetinVor 10 Tage

    mama ver lan.

  • Tuğçe Han
    Tuğçe HanVor 10 Tage

    Benim oğlan aynı

  • Doruk Baba
    Doruk BabaVor 10 Tage

    abi bundan sonra senin yeni ismin doruk komandı fighter olmalı XD

  • Tony villa
    Tony villaVor 11 Tage

    Sikerim o kediyide onun kaprizinide

  • Tony villa
    Tony villaVor 11 Tage

    Ensesinden tut sana ne sow yapiyon

  • Army Bts
    Army BtsVor 11 Tage

    Bu gene iyi bizim kediyi görseniz bi. Ölümüm elinden olucak galiba. Heryerimde kesik izleri var millet façacı sanıyo hayvan oğlu hayvan yüzünden.

  • Şehriban Yılmaz
    Şehriban YılmazVor 11 Tage

    Kediye itaat etme. Kedi sana itaat etsin. Yoksa böyle çok aşırı hırçın oluyorlar.

  • 2 çaylak gamer
    2 çaylak gamerVor 11 Tage

    Adam elimi geveledi lan

  • Kamile Büyükkeskin
    Kamile BüyükkeskinVor 11 Tage

    Şu adamlara veteriner demeyin veteriner doktoru diyin bu adam hayvan değil

  • Yusuf Dinçtürk
    Yusuf DinçtürkVor 11 Tage

    Bu ne lan mk veteriner olsam kabul etmem bunu

  • ndm m
    ndm mVor 11 Tage

    Sokağa salsaniz çete kurup mahalleyi ele geçirir bu yaa Bu nasıl Paris adını terminatör koysunlar

  • ndm m
    ndm mVor 11 Tage

    Sakinleştirici verseydiniz

  • Hasan TOSUN
    Hasan TOSUNVor 11 Tage

    Benim Kedilerim Ve Köpeklerim Ben Varken Asla Böyle Yapmazlar

  • Asena
    AsenaVor 12 Tage

    Kedide bordo bereli valla

  • Soha Kim
    Soha KimVor 12 Tage

    Lan kedi ANNE DİYO

  • M.T.G.
    M.T.G.Vor 12 Tage

    Kedi maşallah 5.1 jeep grand chooreke gibi

  • saygı sevgi
    saygı sevgiVor 12 Tage

    Kedi İyi eğitim almış Bordo bereli sanki 🐱,😁😀😆🐱 Elleşmeyin deli etmeyin beni lan diyor sanki bırakın beni diye çırpınıyor 🐱🐱🐱🐱😆

  • Kaulus
    KaulusVor 12 Tage

    Kedi değil çingene mübarek

  • Peugeot Gösterge Mod.
    Peugeot Gösterge Mod.Vor 12 Tage

    4:50 -bırakın lan beni. -alayınızın anasını miyavlarım bak.

  • Atakan Yilar
    Atakan YilarVor 12 Tage

    Galiba bu kedinin ağzından mı tutsak anlamadım :/ neden bu böyle ki,

  • Atakan Yilar
    Atakan YilarVor 12 Tage

    Bu kedi değil karateci manyağıdır bence çünkü kendisi karateci :D

  • Sude NAZ
    Sude NAZVor 12 Tage

    Abi niye demiyosun yanınızda kediniz varken izlemeyin diye🥺 uyuyordu kucağımda sese uyanıp kolumu ısırdı dodhsşdnzlzbslsn

  • neda bal
    neda balVor 12 Tage

    Köpeğim veterinerimizi ısırmaya çalışınca hep çok utanıyordum. Şuan şükrediyorum bizimki yine iyiymiş

  • Dario Acosta
    Dario AcostaVor 12 Tage

    11:50 ajajaja

  • ozan alkan
    ozan alkanVor 12 Tage

    Ağzının üstüne 2 tane çarpacaksın. Bak bakayım sonra zorluyor mu

  • Okan Çapri
    Okan ÇapriVor 13 Tage

    Bir kediyi bu kadar sevmenizin altında yatan sebebi merak ediyorum.

  • LEYLA GÜLSE
    LEYLA GÜLSEVor 13 Tage

    ahahahahahahah peki başlık yazısının komikliği🤪

  • Yasin Batur Kayseri
    Yasin Batur KayseriVor 13 Tage

    İçeri girer misin dedi yaaa 😂😂

  • MeLiS DeFNe
    MeLiS DeFNeVor 13 Tage

    Keşke benim kedimde bukadar kilo alsa🥰 yumoş yumoş🥰🥰

  • Şeyma Mira
    Şeyma MiraVor 13 Tage

    Mama ver lan haha sesli güldüm 😅😅😅

  • umman padmehum
    umman padmehumVor 13 Tage

    Kutsal damacana catman çekmişker :D

  • Ebru KARYAĞDI
    Ebru KARYAĞDIVor 13 Tage

    🤣🤣🤣🤣♥️😂😂😂👍👍

  • Irmak Genç
    Irmak GençVor 13 Tage

    Ay çok tatlı yaaaa😝

  • Ibrahim Atik
    Ibrahim AtikVor 13 Tage

    Bu nasi kedi lan. Mahallenin nabzını tutar bu,salın mahallenin genclerinin içine mevzuya gitsin, 2 kisiye tek dalsın.

  • Fatih Hoca
    Fatih HocaVor 13 Tage

    KEDİLER NECİS DEĞİLDİR, ETRAFINIZDA DOLAŞAN SEVİMLİ BİR HAYVANDIR Hadis-i Şerif

  • Saraluvs angels
    Saraluvs angelsVor 15 Tage

    I love all of your video's,YOU ROCK!

  • Hale Çuhadar
    Hale ÇuhadarVor 15 Tage

    Abla severken bana tercüman olmuş gibi hissettim jskskekdkd çok tatlııı

  • man x
    man xVor 15 Tage

    Komedi filmine taş çıkaracak bir manzara...3 tane Vet. Hekim..ve manyak bir dev kediş...çok sevimli ama deli...kabadayı...Allah o genç veterinerlere yardım etsin...

  • Banu Bıçakcı
    Banu BıçakcıVor 15 Tage

    Videoyu izlerken samimi söylüyorum korktum .

  • Meow BİLGİSAYAR
    Meow BİLGİSAYARVor 16 Tage

    4:52 Ferrari çalışımaya başladı :)

  • Ahmet Karaketir
    Ahmet KaraketirVor 17 Tage

    Videonun başlığı kedi ile güreşmek olmalıydı

  • Havacı Adayı
    Havacı AdayıVor 17 Tage

    Paris Son veteriner bükücü

  • Hana Aslanov
    Hana AslanovVor 17 Tage

    Son kedi bükücü😂

  • Berkay
    BerkayVor 17 Tage

    Bilmesek bizi kekliceksiniz vaşak lan bu

  • Elif U
    Elif UVor 17 Tage

    yiyip yiyip sıçamamış, yazık biraz dışarı çıkarın.

  • Hakan Ayerdem
    Hakan AyerdemVor 17 Tage

    Pencereden bir bakıyodu

  • hasina nasir
    hasina nasirVor 17 Tage

    My baby calm down 😘😘😘

  • Barış T.
    Barış T.Vor 17 Tage

    7:12 kedi bildiğin hayır hayır diye bağırıyo

  • Fenerbahçe
    FenerbahçeVor 17 Tage

    Yazık ya kediye ama çok tatlı tam sevilmelik yaa ama çok da sinirli kedi kedi deyil jaguar ya One sinir öyle

  • zehra karaduman
    zehra karadumanVor 17 Tage

    Kedi dediğin minnoş şirin uysal bir şey olmaz mı ya insan niye bu kediye bakar ki başka dert yokmuş gibi

  • Barış Karakaya
    Barış KarakayaVor 18 Tage

    Buradan sahiplerine sesleniyorum nereden aldı iseniz geri bırakın baksınlar.

  • Barış Karakaya
    Barış KarakayaVor 18 Tage

    O ne lan kulaklıkla diliniyorum arabayla Aslan karışımı ses geliyor. Nasıl kükrüyor bu.

  • FİLİZ 06
    FİLİZ 06Vor 19 Tage

    Abi ben Kedi sshiplenicem inşallah nasip olursa sizin olduğunuz yere gelicem iiiiiinşaaaaalaaaaah ♥

  • can ozkal
    can ozkalVor 19 Tage

    Parisi kediler arasi sumo guresine gonderelim butun madalyalari toplar gelir

  • MotoTürk Kanal'ı
    MotoTürk Kanal'ıVor 19 Tage

    8 silindir motor gibi hırlıyor kedi 😂😂

  • Beyhan Kanmaz
    Beyhan KanmazVor 19 Tage

    Neredeyse kediyle ilişkiye grlirefrksiniz ne kadar aptalsiniz

  • SR KC
    SR KCVor 19 Tage

    Bu kedi değil bence kaplan kırması..

  • Mehmet Akbaş
    Mehmet AkbaşVor 19 Tage

    Baturaya benziyon

  • Ertan Culculoglu
    Ertan CulculogluVor 19 Tage

    Doktorlar hastaları tarafından saldırıya uğrayınca haber yapılıyor ve herkes görüyor ama veteriner hekimler hastaları tarafından sürekli ağır saldırı altında ve kimsenin umrunda değil. 😁

  • türk oyun
    türk oyunVor 19 Tage

    abi o değilde o kedi değil o artık bildiğin kaplan olmuş kapışır köpekleri fln döver yani

  • Burak Kahrıman
    Burak KahrımanVor 19 Tage

    MaşAllah v8 motoru var içinde

  • beyzade
    beyzadeVor 19 Tage

    İsmi yanlış anlamış olabilir misiniz? "Pars" olmalı sanki 😼

  • Gamer YT
    Gamer YTVor 19 Tage

    Kedi içinden:ADANA MERKEZ PATLIYO HERKES 😹

  • Esin Acar
    Esin AcarVor 19 Tage

    Merhaba Yabancıların da veteriner videolarını seyrettim. Açık ara farkla en iyisi sizsiniz. Türk olarak gurur duydum.

  • Anthony Davidson
    Anthony DavidsonVor 19 Tage

    Kısır olmayıpta bu kilodaysa operasyon sonrası ayı gibi olur bee

  • buse kocamaz
    buse kocamazVor 19 Tage

    Miya da aynen böyle, asla tırnak kestirmiyor evde kavga halindeyiz.. Şu videoyu izledikten sonra benim minik aslanı yine size getirmeye karar verdim tabi buna hazırsanız 😁

  • Erkan Yüce
    Erkan YüceVor 19 Tage

    İnsan bu kediyi neden beslerki?

  • Berra Göksu
    Berra GöksuVor 20 Tage

    Kurban kesiyorlar sanki aşşırı gerildim kdjdkdjdkdnjddm

  • Sercan Kılıç
    Sercan KılıçVor 20 Tage

    Delikanlılığa sığar mı lan 3 e karşı 1 ? Erkekseniz tek tek gelin hepinizi yer valla

  • lockedinside 2
    lockedinside 2Vor 20 Tage

    11:50 de yeter lan diyo kedi jfbdjsbdidbwodbbdbf

  • Pinar MÜLLER
    Pinar MÜLLERVor 20 Tage

    Cok tatli 🥰😍

  • Cumali baştürk
    Cumali baştürkVor 20 Tage

    Neyle beslemisler bu kediyi izlerken gerildim resmen

  • Tuna Bedirhan Zobu
    Tuna Bedirhan ZobuVor 20 Tage

    Buna kedi diyenin gözünde sorun vardır bu bildiğin Komodo ejderi

  • Yerlere Tükürme
    Yerlere TükürmeVor 20 Tage

    Doparlan Bırağma Gendini Paris 🐅

  • alper üstündağ
    alper üstündağVor 21 Tag

    Abi;kedi otu kökü isminde bir kök var. İğrenç kokuyor. Ama kediler bayılıyor. Atın önünü bakın işinize.. dicem,adam psikopat.

  • Elbey Hakverdi
    Elbey HakverdiVor 21 Tag

    abi mc jokere benziyon

  • Buse Buse
    Buse BuseVor 21 Tag

    Ay ne tontonnnnn ne tatlı şey buuuuuuu yiriimmm

  • Betül Hacımustafaoğlu
    Betül HacımustafaoğluVor 21 Tag

    Abi valla helal olsun vala o komandoyu iki dakkada halletin komandoyu size bunlar vız gelir

  • Gaius 1968
    Gaius 1968Vor 21 Tag

    Whoa, 10 kilos of pissed off tomcat. That fellow will give a large strong man a run for his money. Imagine dealing with him wearing shorts, a t-shirt and no gloves. You are so dead, lol. Paris is a handsome boy ... and that vet team is awesome, very professional, and it's very obvious they really love cats.

Nächster